***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

ورزشی

کروش:پیراهن تیم ملی ایران را به چوی هدیه می کنم/ با او دست می دهم و هر دو جشن صعود می گیریم ورزش > فوتبال ملی - کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت می‌خواهد تیمش در کنار کره جنوبی به جام جهانی صعود کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کروش در کنفرانس خبری پیش از بازی با کره جنوبی گفت: «خوش‌آمد می‌گویم به اصحاب رسانه. عذرخواهی می‌کنم به خاطر اینکه دیر رسیدیم. باز هم عذرخواهی می‌کنم متاسفانه به خاطر ترافیک این تاخیر را داشتیم برای رسیدن به کنفرانس مطبوعاتی. اگر آقای چوی بودند ایشان از همین الان شروع به یک جنگ می‌کردند ولی من با یک عذرخواهی شروع می‌کنم.» او در مورد مسابقه گفت: «در درجه اول از جانب تیم ملی ایران به تیم ملی کره تبریک می‌گوییم چون از نظر ریاضی و روی کاغذ صعود کرده و ما این را تبریک می‌گوییم به شما. این خواسته قلبی ما هست و از صمیم قلب با تمام انگیزه حضور داریم. امیدواریم فردا مسابقه خوبی را ببینیم و فردا در کنار کره به جام جهانی صعود کنیم. ما با کمال احترام و احترام زیادی که برای کره قائل هستیم حضور داریم. ما اینجا حضور داریم که ماموریت را به اتمام برسانیم و با انگیزه و قدرت بالا این ماموریت را به اتمام برسانیم و صعودمان به جام جهانی را قطعی کنیم.» کروش در مورد صحبت‌های بازیکنان کره جنوبی که نکونام را خطاب قرار داده بودند گفت: «بنا به تجربه 33 ساله‌ای که در فوتبال بین‌المللی دارم در اسپانیا و پرتغال و قاره‌های مختلف، شاهد چنین لغاتی مثل خون و انتقام نبودم و چنین چیزهایی نشنیده‌ام. فکر می‌کنم باید این بحث را سریعا خاتمه بدهیم. من به خوبی فوتبال کره و ملت کره را می‌شناسم و همان‌طور که جهانیان می‌دانند، کره‌ای‌ها مودب و مهربان و هم نوع دوست هستند. پس ما هیچ گاه به خاطر اینکه یکی دو نفر می‌آیند این جملات را می‌گویند، نوع نگاهمان را عوض نمی‌کنیم. ما باید به تمامی هواداران ایرانی و هواداران کره‌ای یک فوتبال خوب را ارائه دهیم و همان‌طور که قانون فیر پلی می‌گوید، شاهد یک بازی جوانمردانه باشیم.» او ادامه داد: «این یک رسم ایرانی است که قبل از هر بازی برای رقبای خود گل می‌بریم و به آن‌ها گل اهدا می‌کنیم. همین کار را فردا انجام می‌دهیم و به حریفمان که می‌خواهیم آن‌ها را شکست بدهیم گل می‌دهیم. وقتی صحبت از انتقام می‌شود فقط با زبان فوتبال پاسخگوی آن خواهیم بود. فقط همین راه را بلدیم و بنابراین با فوتبال جوابگوی آن‌ها خواهیم بود. وقتی صحبت از خون به میان آمد ما فقط با تحرک بیشتر و عرق ریختن سعی می‌کنیم جوابگوی آن‌ها باشیم. این تنها راهی است که می‌توانیم جواب آن‌ها را بدهیم. جملات انتهایی ما هم شفاف است. اینجا حضور داریم که صعود به جام جهانی را جشن بگیریم. اینجا نیامده‌ایم که مقابل کره باشیم. آمده‌ایم که با کره بازی کنیم و به جام جهانی برویم. در چنین مسابقاتی با حریف بازی می‌کنید و انگیزه بردن دارید. پس من در اینجا از رسانه‌ها درخواست دارم که بیایید از فوتبال لذت ببریم.» کروش در پاسخ به این سوال که آیا پیراهن ازبکستان که گفته بودید را به چوی هدیه خواهید داد؟ گفت: «بیایید یک ذره شوخی هم بکنیم تا شادتر باشیم. من آماده بودم یک پیراهن بیاورم اما چوی گفت 11 تا بیاور من نتوانستم 11 تا را تهیه کنم! در حقیقت تلاش من این خواهد بود که همان‌طور که برای بردن به اینجا آمدیم، در پایان بازی با چوی دست بدهیم و صعود هر دو تیم به جام جهانی را جشن بگیریم. این مایه افتخار من خواهد بود که به او یک پیراهن تیم ملی ایران را هدیه کنم.» کروش در پاسخ به این سوال که بعد از 2 سال حضور در ایران چقدر احساس ایرانی بودن دارید گفت: «اینجا خانه من است. این خانواده من است.»خبرآنلاین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد