***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

مخابرات جزیره

مشترکآن همراه اول استان‌های تهران و البرز از ابتدای اردیبهشت‌ماه 92 می‌توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را در شعب امور مشترکین مخابرات استان تهران دریافت کنند.
به گزارش ایسنا، ناصر قدیر‌ کاشانی، مدیر عامل شرکت خدمات اول TCT از تجمیع و ارائه‌ی تمامی خدمات همراه اول در شعب امور مشترکین مخابرات استان تهران خبر داد و گفت: انجام این خدمات تاکنون برعهده ادارات مشترکین تلفن همراه، دفاتر بخش خصوصی و مراکز تلفن ثابت بود و اجرای این طرح در راستای مشتری‌مداری و سهولت در روند خدمت‌رسانی به مشترکان همراه اول موثر است.

وی افزود: مشترک با مراجعه به هر یک از 152 مرکز مشترکین که نشانی آن در سایت WWW.TCT1.IR موجود است، می‌توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

** راه‌اندازی بزرگ‌ترین Contact Center در کشور

وی با اشاره به تفاهم‌نامه امضاء شده میان شرکت خدمات اول TCT و شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: طی این تفاهم‌نامه مقرر شده بزرگ‌ترین Contact Center کشور با هدف ارائه‌ی خدمات فروش و خدمات پس از فروش به مشترکین و متقاضیان شرکت مخابرات ایران در دو استان تهران و اصفهان و با 4300 نفر نیروی پاسخ‌گو توسط شرکت خدمات اول TCT راه‌اندازی شود.

مدیر عامل شرکت خدمات اول TCT از به کارگیری نظرات گروه مشاوران خارجی شرکت مخابرات ایران برای راه‌اندازی Contact Center، خبر داد و افزود: اولین ساختمان در استان تهران و با بهره‌گیری از آخرین روش‌های پاسخ‌گویی دنیا در فضایی جذاب از نظر رفاهی برای کارکنان، در حال آماده‌سازی است.

وی با بیان این‌که با استفاده از یکی از بهترین برند‌های نرم‌افزار Contact Center در دنیا، خدمات قابل توجه ارزش افزوده نیز به تماس گیرندگان با این مرکز تماس ارائه خواهد شد؛ تصریح کرد: این مرکز به صورت شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیلات رسمی به تماس‌گیرندگان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

بنیانگذار گروه خدمات اول، مهم‌ترین هدف از راه‌اندازی Contact Center را ارائه‌ی خدمات تلفنی فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان شرکت مخابرات ایران دانست و در این رابطه گفت: Contact Center تهران مردادماه 92 افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

قدیر کاشانی در بخش دیگری از این نشست گفت: مشترکین همراه اول می‌توانند به جای مراجعه مستقیم به همراه اول به 9 مرکز مشترکین تلفن ثابت که نشانی آن در سایت WWW.TCT1.IR درج شده است مراجعه کنند تا در وقت و هزینه‌ی آنها صرفه‌جویی قابل توجهی شود. وی هدف از اجرای این طرح را کاهش مراجعات مردمی به مراجع قضایی در بخش همراه اول عنوان کرد.

او با تاکید بر این‌که این اقدام در سه فاز قابل انجام است؛ افزود: در حال حاضر در فاز اول، دارندگان مکاتبات قضایی با مراجعه به 9 شعبه‌ی برگزیده مشترکین و پرداخت مبلغ صد هزار ریال می‌توانند ضمن تحویل مکاتبات، رسید انجام خدمت دریافت کرده و با استفاده از شماره‌نامه دریافتی حداکثر پس از 72 ساعت در جریان روند مکاتبه تحویلی و پاسخ آن قرار گیرند.

**خدمت‌رسانی به مشترکین همراه اول در تعطیلات سال نو

قدیر‌ کاشانی ضمن تبریک فرا‌رسیدن سال نو و آرزوی سالی پربار در صنعت ارتباطات اظهار کرد: با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان همراه اول و تعطیل‌ نشدن خدمت‌رسانی به مردم در ایام نوروز، شرکت خدمات اول TCT در 16 شعبه مشترکین منتخب استان‌های تهران و البرز که نشانی آن در سایت WWW.TCT1.IR موجود است؛ از ساعت 9 تا 15 به ارائه‌ی خدمت خواهد پرداخت.

وی در پایان به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در سال 91 پرداخت و گفت: افتتاح اولین شعبه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرکت مخابرات ایران، آغاز فروش کالاهای دیجیتال (گوشی موبایل، تبلت، لب‌تاپ، سیم‌کارت و کارت شارژ)، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای تجمیع شعب noc در یک ساختمان به منظور پاسخ‌گویی تخصصی و فروش اینترنت پرسرعت مخابرات ADSL از طریق سایت WWW.TCT2020 .IR از جمله مهم‌ترین این اقدامات است.

شرکت خدمات اول TCT با سهامداری شرکت مخابرات استان تهران و شرکت خدمات اول مبین از خرداد‌ماه سال 1391 اقدام به ارائه‌ی خدمات به مشترکین و متقاضیان در 152 مرکز تلفن ثابت و پاسخ‌گویی به سامانه 118 کرده است. 

www.sadkhabar.ir/fa/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد