***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

ورزش به سبک قرمزها

آشتیانی: آقای کامبوزیا! برو شطرنجت را بازی کن! ** پیشکسوت پرسپولیس با حمایت از رویانیان به شدت از احتمال حضور کامبوزیا در راس این باشگاه انتقاد کرد. به گزارش مشرق، ابراهیم آشتیانی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص اینکه آیا به جلسه فردای پیشکسوتان با مسئولان وزارت ورزش دعوت شده، گفت: من به این جلسه دعوت نشدم و اگر دعوت هم شوم به این جلسات نمی‌روم. مگر در باشگاه پرسپولیس قحط الرجال است که می‌خواهند یک غریبه را مدیر عامل کنند؟ وی ادامه داد: کامبوزیا چه کسی است؟! آقای رویانیان تازه با کار در پرسپولیس آشنا شده و به نحوه مطلوب کارش را انجام می‌دهد و چرا باید عوض شود؟ من نمی‌دانم چرا از «نعش» پرسپولیس هم دست بر نمی‌دارند؟ چه می‌خواهید از جان پرسپولیس؟ پیشکسوت پرسپولیس در ادامه انتقاداتش به مسائل اخیر این باشگاه، تاکید کرد: چرا سیاسیون دست از سر فوتبال برنمی‌دارند؟ فوتبال شده نردبان ترقی آقایان، به خدا چیزی از فوتبال ایران نمانده است. آشتیانی در واکنش به اظهار نظر دایی مبنی بر اینکه با برکناری احتمالی رویانیان او هم تصمیم دیگری می‌گیرد، عنوان کرد: تصمیمات دایی به خودش مربوط است، من در مورد خودم صحبت می‌کنم. کامبوزیا کجای فوتبال بوده که می‌خواهد مدیرعامل پرسپولیس شود؟ شما برو شطرنجت را بازی کن، مگر ما می‌رویم در فدراسیون شطرج کار کنیم؟ هر کسی باید در تخصص خودش فعالیت کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد