***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

ادعای جالب یک دروازه‌بان در مورد رحمتی!

افکار نیوز نوشت:

برای کناره گیری از مهدی رحمتی دلایل زیادی عنوان شده که جالب ترین آنها را یک دروازه بان گمنام مطرح کرد.


افکار- مهدی رحمتی چندی پیش و بدون اعلام دلیل قانع کننده از تیم ملی کنار رفت و کارلوس کی روش نیز تاکید کرد به تصمیم رحمتی احترام می گذارد و دیگر وی را دعوت نمی کند.

در این مدت دلایل زیادی در خصوص وقوع این اتفاق - از اختلاف وی با نکونام تا دعوت دانیال داوری به تیم ملی - مطرح شد اما یک دروازه بان گمنام ادعای جالبی در این زمینه مطرح کره است.

وی که خود را شاهین ممسنی معرفی کرده است در بخش نظرات یکی از خبرهای نامه نیوز مطلب زیر را ذکر کرده است:

«دلیل کناره گیری سید مهدی رحمتی معلومه. از اینجانب شاهین ممسنی ترسیده که در تاریخ ۱۳۹۲/۲/۲۵ ذعوت به مبارزش کردم اگر واقعاً ترسو نیست و دلیل دیگری دارد بهم ایمیل بزند و دعوت به مبارزه با اینجانب شاهین ممسنی دروازه بان گمنام را قبول کند. مسابقه خیلی ساده است ده ضربه پنالتی روی دست من و اون زده میشه تا معلوم بشه بهترین دروازه بان کیه ایمیل من ... منتظرم اگر مرد میدانی سید مهدی رحمتی دروازه بان اینده ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شاهین ممسنی»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد