***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

کودکانه های جزیره

افسانه آرش تا پایان امسال آماده می‌شود


یک انیمیشن ساز گفت: مجموعه «افسانه آرش» در 390 دقیقه در قالب مجموعه ای 26 قسمتی 15 دقیقه ای تا پایان امسال به اتمام می رسد. 


کاویان راد در گفت وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به این که دوسال از شروع ساخت این انیمیشن می گذرد، اظهار کرد: این پروژه به صورت دو بعدی طراحی می شود، پیش از 20 هنرمند روی آن کار می کنند و همچنان هم مشغول کار هستند.
وی با بیان این که اکثر فیلم سازان انیمیشن به دلیل سختی تکنیک دو بعدی، به تکنیک سه بعدی یا تکنیک های دیگر رو آورده اند، عنوان کرد: من به دلیل علاقه ای که به طراحی دارم و این که تصور می کنم طراحی می تواند بی واسطه تر با کودکان و نوجوانان ارتباط برقرار کند، تکنیک دو بعدی را برای کارم انتخاب کردم.



این کارگردان انیمیشن گفت: در شروع پروژه نگران این بودم که آیا 26 قسمت انیمیشن می تواند بچه ها را جذب کند، اما با خواندن داستان هایی که محمدرضا یوسفی خلق کرده متوجه شدم طی ماجراهای بسیار جذاب مخاطب را می تواند جذب کند، همچنین وجود کارکترهای زیاد و 150 کاراکتر فرعی در این انیمیشن که هر کدام نقش خود را دارند جذابیت کار را بیشتر کرده است.



وی در رابطه ی رساندن کیفیت آثار انیمیشن به استانداردهای جهانی، اظهار کرد: جذب تماشاچی سینما برای دیدن انیمیشن شرایطی می خواهد، که ما هنوز نه سینما مناسب و نه بودجه کافی برای ساخت چنین آثاری داریم.

کاویان راد ادامه داد: با وجود اینکه در سالهای اخیر توجه به انیمیشن در سازمان صدا و سیما خوب بوده است اما هنوز جای بیشتری برای توجه به این مقوله وجود دارد.

او تاکید کرد: بیشترین قشرها از لحاظ آماری بچه ها هستند جا دارد که به این بچه ها بیشتر بها بدهیم.

www.irantrack.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد