***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

هنرمندان جزیره

ازدواج مجدد بازیگر سرشناس

بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که همسرش از 6 سال قبل زندگی مشترک را ترک کرده، برای دریافت مجوز ازدواج دوم به دادگاه رفت.این بازیگر که در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی در نقش پدربزرگ ایفای نقش می‌کند، چند روز قبل به دادگاه خانواده تهران رفت و با ارائه دادخواست اجازه ازدواج به قاضی «غلامرضا احمدی» گفت: سال‌ها قبل در جریان بازی در یک فیلم سینمایی سوار بر موتوسیکلت راهی محل فیلمبرداری بودم که در خیابان ری – جنوب تهران- با یک خودروی پیکان تصادف کرده و بیهوش شدم.

وقتی چشمم را باز کردم خودم را روی تخت بیمارستان دیدم. از آنجا که پاهایم بشدت آسیب دیده بود چند روزی در بیمارستان بستری ماندم اما در همین زمان کوتاه مهر یک پرستار جوان و مهربان به دلم افتاد. او هم به من ابراز علاقه کرد.

بدین ترتیب همزمان با مرخص شدن از بیمارستان همدیگر را ملاقات می‌کردیم.هر از گاهی هم مرجان را به پشت صحنه فیلمبرداری می‌بردم. ‌تا این که تصمیم به ازدواج گرفتیم. اما مانع بزرگی سد راهمان بود چرا که پدرم اصرار داشت با دخترعمویم ازدواج کنم اما من علاقه‌ای به او نداشتم. با این حال بعد از کش و قوس‌های فراوان بعد از یک سال خانواده‌ام با ازدواج من و مرجان موافقت کردند.

بنابراین او را با مهریه 30 هزار تومان به عقد خود درآورده و زندگی مشترکمان شروع شد.چند سالی زندگی خوبی داشتیم و با تولد فرزندمان رنگ و بوی خانه و خانواده ما تغییر کرد و شیرین ترشد.سال‌ها به رغم وجود برخی اختلاف سلیقه‌ها و مشکلات به زندگی ادامه دادیم تا این که پسر بزرگمان برای ادامه تحصیل راهی اروپا شد.

دخترمان هم پس از پایان تحصیلاتش، پزشک شد.اما از چند سال قبل بهانه‌جویی‌های همسرم شروع شد. او که به من مشکوک شده بود تصور می‌کرد برخی از شب‌ها که برای حضور در صحنه فیلمبرداری بیرون از خانه می‌مانم در خانه زن دومم هستم چرا که مرجان دائم از ازدواج پنهانی‌ام و «هوو»ی خیالی حرف می‌زد.

بچه‌ها را نیز با همین حرف‌ها علیه من تحریک می‌کرد. سرانجام شش سال قبل پس از مشاجرات طولانی او از خانه رفت.چندین بار از او خواستم به خانه بازگردد اما همسرم می‌گفت به خاطر آبروی بچه‌ها طلاق نمی‌گیرد ولی به خانه هم برنمی‌گردد. در این مدت هم با دخترم در یک آپارتمان اجاره‌ای زندگی می‌کنند.

بنابراین حاضرم همه حق و حقوقش را بپردازم ضمن این که هر ماه نفقه او و دخترم را پرداخته‌ام.در حال حاضر نیز با توجه به شرایط سخت زندگی و تنهایی‌ام اجازه ازدواج دوباره می‌خواهم.قاضی دادگاه پس از شنیدن اظهارات مرد هنرپیشه همسر او را به دادگاه احضار کرد.

ایران ناز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد