***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

انتخابات 1392 از دید اهالی جزیره نیم نگاه

در انتخابات شرکت می کنم چون هستم

در انتخابات شرکت می کنم چون هستم، چون ایرانی هستم.

در انتخابات شرکت می کنم نه اینکه از عملکرد دولت راضی هستم بلکه به خاطر کشورم.

در انتخابات شرکت می کنم چون مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات، به حفظ تمامیت ارضی ایران کمک می کند.

در انتخابات شرکت می کنم چون می دانم پدرم و بزرگانم چه زحماتی برای این انقلاب کشیده اند.

در انتخابات شرکت می کنم چون اعتقاد به رشد تدریجی فرهنگی مردم دارم و ایجاد فضایی برای آن.

در انتخابات شرکت می کنم چون شرکت در انتخابات را یکی از معدود فرصت هایی می دانم که می توانم نظر خود را درباره ی مسائل کشورم بیان کنم.

در انتخابات شرکت می کنم چون شرکت در انتخابات را یک حق برای خودم می دانم.

در انتخابات شرکت می کنم چون ایجاد مردم سالاری را امری تدریجی می دانم و نه ناگهانی.

در انتخابات شرکت می کنم چون تحریم یا عدم شرکت در انتخابات را به نفع مردم سالاری در ایران نمی دانم.

www.sajjadsabri.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد