***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

ورزش جزیره نیم نگاه

نواب نصیر شلال: من هم جای بهداد بودم همین حرف ها را می زدم / اگر همه کارها را باقری کرده،خودش هم مدال بگیرد

المپیکی وزنه برداری ایران می گوید نظر همه ملی پوشان در اتفاقات به وجود آمده یکی است.

نواب نصیر شلال وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم ایران می گوید اگر او هم به جای بهداد سلیمی در برنامه زنده تلویزیونی " وقت اضافه " شرکت می کرد همان حرف های سلیمی را به کوروش باقری می زد.اختلاف ها در اردوی تیم ملی وزنه برداری به اوج خودش رسیده است.به همین دلیل هم هست که حسین رضا زاده تصمیم گرفته تا فردا جلسه ای را با المپیکی ها برگزار کند تا با مدیریت به تمام اختلاف های به وجود آمده پایان دهد.از نصیر شلال درباره همه اتفاق هایی که افتاده سوال می کنیم که او می گوید:« من دقیقا نمی دانم که جریان از کجا شروع شد اما اگر همه چیز به رای گیری قبل از عید نوروز ربط داشته باشد که باید بگویم اصلا کار درستی نیست. رای دادن یک چیز شخصی است و هر کس با توجه به اطلاعاتی که دارد و تحقیق هایی که انجام می دهد کاندیدای مورد نظرش را انتخاب می کند. ما هم در آن برهه زمانی ترجیح دادیم که به فردی که می شناسیم رای بدهیم.»
او در ادامه و با اشاره به حرف کوروش باقری که گفته بود من اگر هر کاری کردم برای وزنه برداران بوده. آنها قبل از من هم در اردو بودند ، چرا مدال نمی گرفتند؟ این واکنش را نشان داد:« اگر همه کار را مربی می کند پس خود باقری می رفت روی سکو،وزنه می زد و مدال می گرفت.وقتی ورزشکاری در این سطح مدال می گیرد از خانواده اش گرفته تا وزارت ورزش همه در موفقیت او نقش دارند.»
بهداد سلیمی اختلاف را علنی کرده است.آیا او نماینده بقیه المپیکی ها در تقابل با کوروش باقری است؟ نصیر شلال می گوید:« اگر من هم به جای بهداد بودم همین حرف ها را می زدم.این طور نیست که بهداد در نوک پیکان باشد و خودش را وسط انداخته باشد.نظر همه بچه ها در این زمینه یکی است.»
رقابت های جهانی وزنه برداری نزدیک است و قطعا این اختلاف ها می تواند نتیجه گیری در رقابتی به این مهمی را تحت تاثیر قرار دهد. از نصیر شلال می پرسیم که نگران این مسابقات نیستید که او می گوید:« نمی دانم چه اتفاقاتی می افتد.امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود.اما من قبلا هم گفته ام اگر کسی بهتر از من هست بیاید و در تیم ملی وزنه بزند.من هم به عنوان یک ایرانی او را تشویق خواهم کرد.»




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد