***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

***جزیره نیم نگاه***

از یازدهم تیزماه 1392 در آدرس http://jazireh2012.rozblog.comمنتظر شما عزیزان هستم

کودکانه های جزیره نیم نگاه.24

دوچرخه‌‌ى شماره‌‌ى 697 منتشر شد
کودک و نوجوان > رسانه- دوچرخه‌ى شماره‌ى 697، ضمیمه‌ى روزنامه‌ى همشهرى، پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه 1392 در 16 صفحه منتشر شد.

در این شماره مى‌خوانید:



خبر:

روزهای اردیبهشتی

به دیدن نمایشگاه گل و گیاه بروید!

نجات هواپیما از زیر آب

کوچکترین روبات دنیا

نمایشگاهی از داستان‌های کلیله و دمنه

چهارمین فرهنگ‌سرای کتاب


سمپوزیوم مجسمه‌سازی



خانه‌ی فیروزه‌ای:

زندگی‌ام را می‌کارم، زندگی‌ام را درو می‌کنم!

به تعبیر خواب‌هایم، نزدیک می‌شوم!

من و درخت



شهرفرنگ:

هابیت بودن، هیجان‌انگیز است!



کتونی:

راحت‌الحلقوم

درس‌خواندن در دقیقه‌ی 90

من، لاک‌پشت و جزوه‌ی زبانم

کیسه‌های لنگه به لنگه



دماسنج:

همه‌ی ما بی‌دقت‌ها



راه دانش:

من باکستر کارگر هستم!



جزیره:

زاویه‌ى دید

پتک آسمان

مرغی که بقیه را به دام انداخت

نیشخند

سهم من



چشمه‌ها:

لطفاً سیگار نکشید!

سفرهای خودمانی

هدیه

آدم ساده

اتاق گفت‌و‌گو

آیینه از هر چه انسان


خورشید دل من


حس مشترک

اگر نبود، نمایشگاه کتابی هم نبود!

از من به تو گفتن

ای نامه که می‌روی به سویش



چرخ‌فلک:

هاهاها!

بین دوراهی

چیستان

جدول کلمه‌های متقاطع



چراغ راهنما:

مدرسه یا بعد از مدرسه؟



پنجره:

دلمان می‌خواهد برگردیم



دوخرچه:

به کلاس فضولی، خوش آمدید!

دوربین مخفی

فضول اندر جهنم



ایستگاه:

این پرنده‌ها، چیپس و پفک دوست ندارند!




همشهری آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد